Nová zpráva společnosti Research and Markets předpokládá, že trh s CBD gumami vzroste do roku 2028 na 12,1 miliardy liber z 2,1 miliardy dolarů v roce 2021.
Světová zdravotnická organizace (WHO) prohlásila, že CBD není narkotikum, a od té doby tato sloučenina získává obrovskou popularitu po celém světě.
Zatímco produkty CBD, jako jsou oleje, krémy, balzámy a kosmetika, jsou stále populárnější, roste také poptávka po potravinách a nápojích, jako jsou čokolády, káva, gumové bonbóny a nápoje.
Regionálně
Nová zpráva společnosti Research and Markets zkoumá růst trhu s gumovými bonóny CBD a zdůrazňuje, že spotřeba gumových bonbónů CBD na evropských trzích rychle roste, protože výrobci se zaměřují na snižování obsahu THC a používání čistých a organických přísad.
Předpisy CBD v regionu jsou stále měkčí, protože úřady v členských státech EU nyní považují CBD za nový produkt pro potraviny, nápoje a doplňky stravy. Předpokládá se, že tyto faktory podpoří v nadcházejících letech růst trhu s gumovými bonbóny CBD v celé Evropě.
Toto nedávné přijetí CBD v EU umožnilo výrobcům gumových bonbónů CBD mít silný růstový potenciál v evropských zemích, jako je Francie, Německo, Spojené království a Polsko.
Na základě regionu zpráva segmentuje trh s gumami CBD na Severní Ameriku, Evropu a zbytek světa, přičemž uvádí, že v roce 2020 měla Severní Amerika největší podíl na celosvětovém trhu gumovými bonbóny CBD, zatímco se předpokládá, že Evropa zaregistruje nejrychlejší růst během prognózovaného období s významnou koncentrací konzumentů konopí.
Komerční
Zpráva také segmentuje trh na specializované obchody, online maloobchod a další, přičemž uvádí, že segment specializovaných obchodů představoval největší podíl na trhu v roce 2020, zatímco se předpokládá, že segment online maloobchodu poroste během prognózovaného období nejrychleji CAGR.
Platformy elektronického obchodu zaznamenaly významný růst, protože poskytují lukrativní služby, jako je doručování domů, slevy, nabídky, cashback a zákazníkům – umožňují jim vybrat si ze široké škály produktů porovnáním různých dostupných alternativ.
Poznamenává také, že značky CBD gumových bonbónů jsou dostupné na platformách elektronického obchodu, jako je Amazon, což znamená, že vysoká dostupnost značek CBD gummies za dostupné ceny je jedním z klíčových faktorů, které řídí online maloobchodní segment.
Chcete-li si přečíst celou zprávu, navštivte prosím www.researchandmarkets.com .
Leave a Comment
Your email address will not be published. Required fields are marked with *