Hemptoday.net: Facebook zmírňuje zásady pro reklamu na CBD, konopnou vlákninu a semena

Hemptoday.net: Facebook zmírňuje zásady pro reklamu na CBD, konopnou vlákninu a semena

Výrobci nepotravinových produktů CBD zaznamenali uvolnění pravidel reklamy na Facebooku v USA poté, co mateřská společnost Meta přepracovala zásady pro své platformy sociálních médií. Změny se týkají také Instagramu vlastněného společností Meta a nedávno otevřeného vlákna.

„Měníme naši reklamní politiku Hemp & Related Products na CBD a příbuzné produkty a umožňujeme propagaci právně přípustného, ​​CBD ne ke konzumaci v USA s určitými omezeními,“ uvedla společnost v prohlášení.

Meta uvedla, že také aktualizovala zásady pro reklamu konopných vláken a produktů z potravinářských semen tím, že odstranila požadavek na písemné předběžné schválení. Zatímco reklamy CBD jsou omezeny na americký trh, reklama na vlákninu a potraviny je povolena v USA, Kanadě a Mexiku za předpokladu, že produkty splňují místní zákony a pravidla.

Zásady CBD

Tyto zásady pravděpodobně zakazují reklamu na výtažky CBD, gumy a jiné formy sloučenin užívaných perorálně a vztahují se pouze na topické produkty obecně prodávané jako pomůcky pro zdraví a krásu.

Podle změn zásad pro CBD, které byly provedeny minulý měsíc, ale byly veřejně oznámeny v úterý:

  • Nabízené produkty musí být pod federálním limitem 0,3 % THC.
  • Reklama nesmí obsahovat žádná tvrzení, že produkty mohou „léčit, zmírňovat nebo diagnostikovat onemocnění nebo zdravotní stav u lidí nebo zvířat“.
  • Firmy musí získat předchozí písemný souhlas od společnosti Meta, aby mohly zadávat reklamy.
  • Reklamy nesmí cílit na zákazníky mladší 18 let.

Společnosti nyní také mohou zobrazovat reklamy související s konopím, které „vzdělávají, obhajují nebo poskytují veřejná oznámení týkající se CBD a souvisejících produktů“.

Osvědčení

Aktuální produkty CBD musí být certifikovány prostřednictvím společnosti Legitscript pro dodržování plateb, která uvedla, že inzerenti budou podléhat jejímu stávajícímu certifikačnímu programu CBD, který používá také Google.

Meta uvedla, že zachovává zákaz reklam, které propagují produkty THC nebo „konopné produkty obsahující příbuzné psychoaktivní složky“.

Dr. GrowMan
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Nejnovější z ekonomiky

Nejnovější galerie

Top Authors

Ze světa