Módní podnikatel v seriálu LA Armen Gregorian, který pomohl spustit Twelfth Street Cynthia Vincent a ALC , mimo jiné labely, vstoupil do konopného prostoru s novou značkou nazvanou Mind At Ease.
Značka uvedla na trh patrony a vaporizéry s konopným olejem a kolekci elegantních kuřáckých doplňků, které je navrhl Joe Doucet , známý pro svou spolupráci s TokyoBike, Reebok, Mont Blanc a dalšími, a jeho inovativní obličejový štít z éry COVID-19.
Mezi doplňky patří výparník Palm cartridge s diamantovým rytím z růžového zlata, který stojí za to sedět u stolu v restauraci; válcovitá skrýš ve tvaru šperkovnice a hybrid humidoru jako dekorativní předmět s oddělenými přihrádkami na květiny, předvalky a doplňky a skleněným bongem připomínajícím minimalistickou čajovou konvici. Ceny se pohybují od 45 do 395 USD.
„Chci udělat pro konopí to, co Dunhill udělal pro cigarety s dobře navrženým zapalovačem a cigaretovou krabičkou, to je můj obchodní model,“ řekl Gregorian, který plánoval odejít do důchodu v roce 2015, když prodal své akcie ALC soukromé investiční skupině InterLuxe Holdings. , ale zjistil, že se rychle nudí.
Přibližně ve stejnou dobu ho jeho dcera, učitelka jógy, povzbudila, aby se pokusil vzdát svého nočního zvyku na víno kvůli konopí. Podnítilo to podnikatelský nápad. „V letech 1975 až 1979 jsem byl hrnčíř a jediné, co si pamatuji, byli Jimi Hendrix a Bob Marley,“ smál se. „Ale když mi dala ránu z dýmky, řekl jsem: ‚Co udělali s tou rostlinou?“ Je to dynamit!“
Poté, co provedl spoustu průzkumů, podíval se na úspěch vaporizérů Beboe, navštívil obchody MedMen a procházel se po výstavních uličkách, uvědomil si, že pruh pro příslušenství je stále zcela prázdný. „V konopí nebyla žádná značka typu Mont Blanc, takže jsem si řekl, že je to skvělá příležitost.“
Spotřební materiál HMAE na bázi CBD je dostupný pouze v Kalifornii, ale příslušenství se prodává online na MAE-la.com a lze jej zasílat do celého světa. Gregorian doufá, že se marihuana brzy stane legální na federální úrovni, aby mohl sloučit obě strany svého podnikání.
Pandemie byla dalším neúspěchem, který ztížil velkoobchodní prodej nových kuřáckých doplňků pro luxusní maloobchodníky a hotelové obchody se suvenýry, na které Gregorian míří. “ Dokud se předmětů nedotknete a necítíte je, nemáte ponětí, jak jsou dobré,“ řekl. Mezitím prodává d-to-c: „ Před 10 dny jsme spustili Instagram a už se to promítá do prodeje.“
Leave a Comment
Your email address will not be published. Required fields are marked with *