Wwd.com: Rozkvět konopí v kosmetice a životním stylu

Wwd.com: Rozkvět konopí v kosmetice a životním stylu

Značky jako Milk Makeup, High Beauty a Kush Queen přinášejí na trh kosmetické produkty, protože spotřebitelské vnímání konopí se posouvá směrem k wellness.

Už žádné tabu, konopí si zajistilo oporu v mainstreamové kráse .

Vzhledem k tomu, že značky jako Milk Makeup a High Beauty uvádějí v Sephoře produkty s konopným olejem, lze s jistotou říci, že tráva nachází místo v kosmetických rituálech amerických spotřebitelů. Zájem o krásu konopí roste kvůli nedávno vyvinuté wellness orientaci této složky, shodují se odborníci – nikoli kvůli jejím nezákonným vazbám.

„Pro lidi je to zajímavé, protože to má tak trochu výhodu nebo to bylo spojeno s něčím nezákonným… ale už to není taková hippie, křupavá věc na konopí, je to nyní rostlinná, zemitá ingredience, která zapadá do toho, co se děje ve wellness. “ řekla Cecilia Gates, generální ředitelka společnosti Gates Creative. To staví krásu konopí vedle trendů, jako je přirozená péče o pleť , krása pro volný čas a nefrit.

„Vzestup normalizace a společenského přijetí vidíte jen v posledním roce,“ řekla Olivia Alexander, zakladatelka konopné kosmetické značky Kush Queen. „Bylo to velmi kamenné, nebylo to příliš okouzlující.“

V průběhu minulého roku však konopná krása nechala pytlovinu za sebou a obrátila se více k luxusu. V dnešní době je mnoho produktů obsahujících CBD neboli kanabidiol a konopné oleje umístěno v prestižních obalech, podobně jako jiné produkty ve světě krásy.

Vzestup konopí jako kosmetické přísady je částečně způsoben nárůstem legalizace v posledních letech v USA, uvedli odborníci, kde devět států tuto látku plně legalizovalo. Financování proudí i do kategorie podle CB Insights a start-upy s konopím zaznamenaly během roku 2017 více než dvojnásobný nárůst investic oproti předchozímu roku.

V oblasti krásy se také objevuje stále více nezávislých značek konopí. Na výstavě Indie Beauty Expo v New Yorku v srpnu se 14 vystavujících značek týkalo CBD nebo konopí, oproti třem vystavujícím během veletrhu v roce 2017.

Konopí je nyní stále více mainstreamové, řekla Sarah Owen, hlavní redaktorka společnosti WGSN pro předpověď trendů. Nyní je to „plnohodnotný wellness trend“, řekla a dodala, že „produkty obsahující konopí se používají k léčbě všeho od chronické bolesti přes úzkost až po nespavost“.

Podle výzkumu společností Arcview a BDS Analytics se očekává, že se celosvětový legální průmysl konopí do roku 2022 ztrojnásobí na 32 miliard dolarů.

„Pro spotřebitele, kteří jsou v čele trendu, je to zajímavé, protože je to nová složka, ale po nějaké době to pochopí více lidí a uvidí z toho výhody,“ řekl Gates.

Dr. Howard Murad, dermatolog, který stojí za 29letou linií péče o pleť, řekl, že se stále častěji setkává s odkazem na marihuanu lékařskou komunitou. „Vidíme to v lékařské literatuře, mluvíme o výhodách,“ řekl Murad. „Naše emocionální zvyklosti jako společnost přijaly konopí jako normální věc.“

Jeho jmenovitá značka uvádí na trh produkt využívající konopný olej, který má Murad rád pro jeho mastné kyseliny, s názvem Revitalixir Recovery Serum. Produkt v hodnotě 89 USD je určen k tomu, aby vyřešil kulturní stres na kůži.

„Celá myšlenka pro mě spočívá v pohledu na wellness,“ řekl Murad. „Jak můžeme zajistit zdraví pro vaši pokožku i pro zbytek vašeho těla a aplikovat prostředky, které mají vliv?“

Revitalixir Recovery Serum se bude prodávat v Sephora a Ulta Beauty a na Muradových vlastních webových stránkách. Konopný olej v tomto produktu není stejný jako olej CBD používaný v mnoha jiných značkách, ale přijetí konopí hlavní prestižní značkou péče o pleť, stejně jako široká distribuce produktů, jsou indikátorem zájmu o vznikající kategorii. 

Produkty High Beauty se zaměřují na olej ze semen cannabis sativa

Zejména společnost Sephora v září posouvá konopnou krásu na trh uvedením High Beauty, řady, která obsahuje akvarelové listy marihuany na obalu a vyrábí High Expectations, konopný obličejový olej za 54 dolarů, a High Five, konopný obličejový olej. hydratační krém, 40 dolarů. Oba produkty jsou umístěny v elegantních, zeleně tónovaných skleněných nádobách a obsahují olej ze semen cannabis sativa (konopný olej), podle zakladatelky Melissy Jochim, veteránky krásy, která vytvořila produkty pro Juice Beauty.

„[Sephora] se mnou skutečně spolupracovala, pokud jde o to, co chtějí, co chtějí jejich zákazníci a kde vidí prostory,“ řekl Jochim. „Byli s námi, dokonce vybírali Pantones.“

„Prostě to nebylo mainstream, dokud to lidé nezačali vnímat jako složku životního stylu nebo jako přísadu pro pohodu,“ řekl Jochim. Svého zákazníka vidí jako dvojího – mladšího nakupujícího, který je otevřený novým věcem, a vyzrálejšího nakupujícího, který „hledá výhodu ingrediencí,“ řekla.

Konkrétně se rozhodla nepoužívat CBD olej, zpochybnila jeho účinnost, pokud jde o pokožku, a poznamenala, že vlak je již přeplněný. „Neprodávám značku péče o pleť v Sephoře, abych někomu pomohla s bolestmi zad,“ řekla. Připravuje se devět dalších produktů, včetně čisticího prostředku, peelingu, očního produktu, opalovacího krému a mlékové mlhy, které jsou naplánovány na rok 2019.

„Když [trend] zasáhne něco jako Sephora, která je globální a napříč USA, je to měřítko, které ukazuje apetit spotřebitelů,“ řekl Gates. „Je pro nás dobrým měřítkem, když říkáme, že tam venku existuje potřeba a potřeba.“

Kush Fiber Brow Gel od Milk Makeup se prodává v Sephora

High se připojuje k řadě Sephora, která již obsahuje řadu Kush od Milk Makeup — řasenka uvedená na trh v dubnu a gel na obočí dorazil v červnu. Oba obsahují konopný olej získaný z konopí, jehož cílem je přidat vlákna do obočí nebo řas, aniž by došlo k vypadávání jednotlivých chloupků.

Barney’s New York se dostává do trendu uvedením značky Body Vibes, která vyrábí nálepky, o nichž tvrdí, že napodobují různé frekvence založené na tom, co značka nazývá „technologie bioenergie“. Firma vyrábí jednu nálepku s listem marihuany, nazvanou Flower Power, jejímž cílem je napodobit vibrační frekvence kanabinoidů. Sada 10 kusů se prodává za 60 USD. Body Vibes má podle zakladatelů také letos na podzim vstoupit do Nordstromu.

„S nálepkou CBD nebudete mít pocit, že byste se v žádném případě vztyčili, jde spíše o frekvence CBD, které jsou spíše o léčení a zklidnění nervového systému,“ řekla spoluzakladatelka Madison De Clercq. „V našem těle máme endokanabinoidní systém, který je elektricky zapojený. Když nosíte tyto nálepky, zapínáte je,“ dodal spoluzakladatel Body Vibes Leslie Kritzer.

Estetička Ildi Pekar, která pracuje s modelovými klienty, jako jsou Miranda Kerr, Irina Shayk a Lindsay Ellingson, prodává svou řadu CBD ze svého salonu na Manhattanu, kde uvedla, že o výhodách CBD se mluví otevřeněji. „Počáteční zmatek, ale po edukaci [klientů] o samotném talíři a výhodách [pro] kůži získají jasnost, “ řekl Pekar. Vyrobila dva produkty s obsahem CBD – masku na spaní a sérum – a letos na podzim přidává do řady nový produkt s názvem Code Red, 68 dolarů, který obsahuje váleček z růžového křemene se sérem s obsahem CBD určeným ke snížení menstruačních křečí.

Tato zvýšená konverzace kolem všech iterací přísady – například použití CBD masky nezvedne spotřebitele – je velkou součástí procesu.

„Nepsychoaktivita je to, co vede toto obvinění do hlavního proudu,“ řekl Alexander.

Kush Queens vyrábí Defynt Skin Care

Pro Alexandra, který založil Kush Queen poté, co pracoval v konopném průmyslu, je vzdělání klíčové. Pro spotřebitele jsou důležité rozdíly mezi různými typy ingrediencí zaměřených na konopí na trhu – například pro značku péče o pleť Defynt Kush Queen používá Alexander něco zvaného Amplifi nanotechnologie, jejímž cílem je zmenšit molekuly CBD a umožnit hlubší kůži. penetrace.

„Snažil jsem se usilovat o efektivitu, více než o pseudovědu,“ řekl Alexander s tím, že produkty Kush Queen se soustředí na přesné dávkování a prodávají se v mnoha licencovaných lékárnách. (Společnost sídlí v Kalifornii.) Obchod podle ní za poslední rok vzrostl zhruba o 250 procent a právě uzavřel sérii A od Connected Cannabis Co.

Tento typ vzdělávání a marketingu – spíše o wellness a vědeckých aspektech konopí než o cool faktoru – bude mít pravděpodobně trvalejší účinky, poznamenali odborníci.

Prostě to nebylo mainstream, dokud to lidé nezačali vnímat jako složku životního stylu nebo jako přísadu pro pohodu.

„Je to větší novinka, když máte listy z květináče a snažíte se ten kousek využít,“ řekla. „To se stává marketingovým trikem, oproti tomu, když to používáte jako skutečnou rostlinnou nebo rostlinnou složku.“

Značky jako Lord Jones, které mají značku, která by s konopím ve své podstatě nesouvisela, mají podle Gatese na trhu dobrou pozici. „Připadá mi to luxusnější a je to navrženo opravdu dobře, ale nejsou vyloženě o hrnci,“ řekl Gates.

Vstup do krajiny krásy CBD není bez problémů – koneckonců konopí není federálně legalizováno a tato kategorie je poseta šedými oblastmi, kterými se společnosti musí pohybovat.

Od přijetí návrhu 64, který legalizoval marihuanu v Kalifornii v roce 2016, má Kush Queen lepší přístup k věcem, jako je financování, řekl Alexander. Ale další potíže – jako je umístění produktů do národních maloobchodních systémů – přetrvávají, řekla.

Vyvíjející se zákonnost přísady také omezuje přepravu a distribuci.

Značka péče o vlasy Ouai například nedávno musela stáhnout dávku svého peelingu na pokožku hlavy a těla s obsahem CBD ze svých webových stránek, protože předpisy amerického Úřadu pro kontrolu potravin a léčiv zakázaly CBD v potravinářských výrobcích, což je způsob, jakým byl jeho tělový peeling. tajné, uvedla zakladatelka Jen Atkinová v příspěvku na Instagramu. Atkin poznamenal, že původní vzorec bude stále uveden na trh online a u prodejců, ale již nebude obsahovat CBD.

Zákonnost byla pro Jochim hlavní myšlenkou, když formulovala High Beauty, která neobsahuje THC a CBD. „Chci být hlavním partnerem Sephory. Nemohu mít značku, kterou nelze přepravovat přes státní hranice,“ řekla.

Rosie Mattio opustila svou kariéru v mainstreamových public relations a založila PR firmu zaměřenou na konopí.

Profesionálka v oblasti public relations Rosie Mattio, o které se říká, že je „tak mainstreamová, jak jen to jde“ a veteránka zapšklých PR firem, jako jsou Alison Brod a Rubenstein – říká, že od doby, kdy založila svou PR firmu zaměřenou na konopí, zaznamenala v tomto odvětví obrovský posun.

„Bydlím na předměstí New Jersey, mám čtyři děti a tohle je moje věc,“ řekl Mattio. Když poprvé začínala, toto odvětví bylo „zamlčovat“, ale řekla, že konopí je nyní v hlavním proudu.

„Když jsem začínala, lidé z východního pobřeží nechápali, co jsem dělala,“ řekla. Ale nyní je schopna přitáhnout mainstreamové newyorské redaktory krásy na akce pro své klienty. „Editoři krásy se o tom před 15 měsíci nezabývali, ale od minulého roku jsou v tom,“ řekl Matteo. „Krása průmyslu je to, co pomáhá mainstreamu.“


Dr. GrowMan
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Nejnovější z ekonomiky

Nejnovější galerie

Top Authors

Ze světa