Ikonická značka rolovacího papíru Zig-Zag debutuje svou druhou módní kolekcí Vintage po úspěšném uvedení své kolekce z roku 1879.
Toto vydání vzdává hold stoletému vlivu Zig-Zag v kuřáckém světě tím, že kombinuje styl, dědictví a kulturu. Je nezbytné poznamenat, že ochranná známka Zig-Zag je pod výhradní licencí pro použití ve Spojených státech a Kanadě společností North Atlantic Operating Company, LP, dceřinou společností Turning Point Brands, Inc.
Dlouhá historie Zig Zag
Zig-Zag, založený v Paříži v roce 1879 Mauricem a Jacquesem Braunsteinovými, se stal přední světovou značkou prémiového rolovacího papíru. „S blížícím se 145. výročím Zig-Zag v roce 2024 je Vintage pro značku vzrušujícím okamžikem, protože se přizpůsobuje poptávce spotřebitelů, kterou jsme obdrželi, a dále podporuje naše úsilí o expanzi do nabídky nových produktů a segmentů,“ řekl Eric Anwar , vedoucí oddělení marketing a kreativa ve společnosti Zig-Zag.
O kolekci ‚Vintage‘
Kolekce ‚Vintage‘ Apparel Streetwear Collection zahrnuje grafická trička, košile s dlouhým rukávem, mikiny s kapucí, tepláky, kulichy, čepice a další. Podle zdrojů společnosti Benzinga je kolekce 20 kusů s archivními reklamními díly nyní k dispozici na webových stránkách společnosti Zig-Zag au vybraných prodejců.
Návrhy předvádějí klasickou ikonografii a originální reklamy, zahrnující bohatou historii Zig-Zag, od ikonického muže Zig-Zag (Boris, alias Le Zouave) až po vzory zdobící jejich rolovací papíry v průběhu let.
Leave a Comment
Your email address will not be published. Required fields are marked with *