Benzinga.com: Uživatelé konopí v USA nyní dávají přednost prémiovým produktům s vysokou účinností, pryskyřici a předrolkami s infuzí: Kdo co kupuje?

Benzinga.com: Uživatelé konopí v USA nyní dávají přednost prémiovým produktům s vysokou účinností, pryskyřici a předrolkami s infuzí: Kdo co kupuje?

Legální trh s konopím v USA byl v roce 2023 svědkem významných změn. Faktory, jako je potence, chuť a prémiové balení, nyní řídí spotřebitelský výběr, se zvláštním důrazem na jemné chutě produktů bez rozpouštědel, jako je pryskyřice, vysvětluje analytik  BDSA Brendan Mitchel-Chesebro .

Zaznamenal pokles v segmentu konopných extraktů na pouhých 6 % celkového prodeje konopí, což je pokles z více než 10 % dříve. Mezitím prodej produktů bez rozpouštědel v této kategorii vzrostl ze 14 % ve 2. čtvrtletí 2022 na 18 % ve 3. čtvrtletí 2023, přičemž pryskyřice dominovala 84 % tohoto segmentu.

Infuzní pre-rolly a cenové trendy

Předvalky s vyluhováním zaznamenaly 63% nárůst průměrné maloobchodní ceny ve srovnání s nelouhovanými, což odráží přidanou hodnotu a náklady na koncentráty.

Navzdory celoodvětvové kompresi cen si napuštěné předvalky udržují svou prémiovou cenu, což naznačuje tržní trend směrem k vysoce kvalitním specializovaným produktům.

Klíčové segmenty trhu: Vapes a poživatiny

Kategorie jednorázových par zaznamenala 50% nárůst podílu na trhu od 3. čtvrtletí 2022 do 3. čtvrtletí 2023.

Konkrétně jednorázové pryskyřice vzrostly o 86 % a jednorázové kalafuny o 24 %. Jednorázové produkty pryskyřice jsou v průměru o 25 % vyšší než celková kategorie jednorázových produktů, což rovněž signalizuje posun k prémiovým nabídkám.

Poptávka po menších poživatinách s infuzí kanabinoidů

Menší kanabinoidy, jako je CBN a CBG, získávají na trhu s poživatelným zbožím . Tyto produkty mají vyšší ceny než poživatiny obsahující pouze THC nebo CBD kvůli jejich konzistentním, cíleným účinkům, jako je podpora spánku nebo úleva od bolesti. BDSA předpovídá pokračující růst a inovace , zejména na trhu s kanabinoidy získanými z konopí , v roce 2024.

Demografie a zákaznické segmenty

Mladší demografické skupiny, zejména generace Z a mileniálové, vykazují odlišné vzorce spotřeby a upřednostňují vysoce účinné a prémiové produkty.

Je pravděpodobnější, že konzumují produkty, jako jsou vyluhované předrolky a extrakty bez rozpouštědel, přičemž 58 % mladších spotřebitelů uvádí použití vyluhovaných předrolů. Ve srovnání s běžnou spotřebitelskou základnou jsou však také citlivější na cenu.

Strategické úvahy pro společnosti zabývající se konopím: Cenová strategie a postavení na trhu

  • Mitchel-Chesebro zdůrazňuje potřebu komplexní cenové strategie a konkurenční analýzy pro úspěch na prémiovém trhu s konopím.
  • Místní značky se zavedenou spotřebitelskou základnou mají dobrou pozici, aby využily příležitostí prémií.
  • Zdůrazňuje důležitost srovnávací cenové analýzy a marketingu pro přilákání správných spotřebitelských segmentů, zejména na trhu s rostoucí loajalitou a uznáním značky.

Dr. GrowMan
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Nejnovější z ekonomiky

Nejnovější galerie

Top Authors

Ze světa