Benzigna.com: Interview – Proč Snoop Dogg miluje Cannabis nápoje s THC!

Benzigna.com: Interview – Proč Snoop Dogg miluje Cannabis nápoje s THC!

„Zdravý život a péče o sebe jsou in,“ říká Snoop Dogg , renomovaný rapper a podnikatel, v exkluzivním rozhovoru, když diskutuje o uvedení produktové řady Do It Fluid s konopím ve spolupráci s Hill Beverage Co. věda a znalosti kolem konopí a konopí se neustále posouvají kupředu, počet metod, jak „kouřit“ nebo konzumovat, neustále roste. Chtěl jsem vytvořit něco s odborníky na nápoje, jako jsou ti z HBC, abych všem ukázal, že existují i ​​​​jiné způsoby, jak si užít opojení, stejně jako u piva… Tvrdě jsme pracovali, abychom vytvořili nápoje s plnou chutí, které mají funkční přísady a skutečnou ovocnou šťávu, to vše pod 90 kalorií na plechovku.“

Snoopova slova shrnují základní filozofii inovativní produktové řady Do It Fluid, společného podniku rappera Hill Beverage Co. a Death Row Records. Tento ambiciózní projekt si klade za cíl předefinovat nápojový prostor s infuzí konopí , který se podle studie společnosti Research and Markets v roce 2022 celosvětově odhaduje na 1 miliardu USD a očekává se, že do roku 2030 dosáhne 3,9 miliardy USD při složeném ročním tempu růstu (CAGR ) ve výši 17,7 % v období mezi lety 2022 a 2030.

Odhaduje se, že trh s konopnými nápoji v USA bude mít v roce 2022 hodnotu 752 milionů USD. Předpokládá se, že asijsko-pacifický region dosáhne do roku 2030 předpokládané velikosti trhu 258,5 milionů USD s CAGR 14,4 % během roku 2022 až 2030, zatímco Evropa a Kanada se mohou pochlubit předpokládaným růstem o 16,9 % a 17,5 % v časovém rámci 2022 až 2030. Jiné společnosti jako Boston Beer Company , Leisuretown (který spolupracuje s Diplem a Robem Dyrdkem ) a Cann (značka podporovaná velkými hvězdami jako Tove Lo a Adam Devine ) se také snaží vydělat na tomto vzkvétajícím trhu. S tímto novým spuštěním se o totéž pokusí Snoop a Hill Beverage Co.

Snoop Dogg vidí Do It Fluid jako přirozené rozšíření značky Death Row Records na trh s konopím. „Jsou to první nápoje obsahující THC, se kterými DRR přišla,“ říká. Řada nabízí bezdýmnou alternativu k tradiční konzumaci konopí, která je v souladu s měnícími se preferencemi spotřebitelů.

„Uznáváme, že ne každý chce kouřit nebo dokonce vapovat, aby si užil opojení,“ komentuje Snoop. „Pití je něco, co většina lidí již zná, a máte naprostou pravdu v tom, že doplňuje naši již existující řadu kuřiva s DRR o „bezdýmnou“ alternativu.“

„Strategicky vytvořeno pro vysokou úroveň“

V čele tohoto podniku stojí Jake Hill, generální ředitel Hill Beverage Co., jehož vizí pro Do It Fluid je stanovit nový standard v oboru. „Doufáme, že tato řada způsobí, že ostatní společnosti vyrábějící nápoje s obsahem konopí nás budou vnímat jako hlavní konkurenty, což je nakonec povzbudí k tomu, aby posouvali hranice svých chuťových profilů, potence a používání čistě přírodních ingrediencí,“ říká Hill. Kapka Do It Fluid představuje významný krok v poslání společnosti Hill spojit požitek z konopí se zdravějším životním stylem, zpochybňovat status quo tohoto odvětví a snažit se získat podíl na trhu z alkoholických nápojů.

Jak Hill vysvětluje, vývoj Do It Fluid nebyl bez potíží. Komplexní souhra molekul THC a CBD s přírodními ovocnými šťávami a pyré představovala jedinečný soubor výzev, zejména riziko nežádoucí fermentace a zajištění stability produktu. Díky přísnému procesu laboratorního testování a kreativního řešení problémů však Hill a jeho tým tyto překážky překonali, což vedlo k produktové řadě, která se může pochlubit robustní chutí a uspokojujícím vysokým obsahem bez vysokého obsahu kalorií nebo cukru, který je typicky spojován s těmito typy nápojů. .

Do It Fluid vychází vstříc zkušeným i začínajícím uživatelům konopí. „Naše směsi THC a CBD byly strategicky vytvořeny tak, aby nabízely konzistentní vysoký obsah, který je patrný, ale ne ohromující,“ říká Hill a zdůrazňuje inkluzivní přístup značky. Řada produktů nabízí něco pro každého, ať už hledá mírnou relaxaci nebo výraznější účinek.

Udržitelnost a etické získávání surovin jsou také klíčovými složkami étosu Hill Beverage Co. Závazek společnosti k těmto zásadám je patrný z výběru dodavatelů, kteří zajišťují vysoce kvalitní a udržitelné přísady pro své produkty. Tento přístup nejen že promlouvá k ekologickému povědomí značky, ale také rezonuje s rostoucí spotřebitelskou poptávkou po eticky vyráběném zboží.

Vzniká „konglomerát různých značek nápojů“?

Podle názoru generálního ředitele má Hill Beverage Co. dobrou pozici pro růst a plánuje expandovat do konglomerátu různých značek nápojů. „V blízké budoucnosti od nás můžete absolutně očekávat více,“ nadchne se. Cílem společnosti je spolupracovat s celebritami a lídry v oboru, rozšířit svou přitažlivost a upevnit své místo v nápojovém průmyslu.

Partnerství se Snoop Doggem se zrodilo ze série náhodných setkání a společných vizí. Jak vysvětluje Hill: „Byla to skutečně kombinace několika ‚má být okamžiků‘, která nás přivedla tam, kde jsme dnes.“

Hillovo hluboké zapojení do konopného průmyslu, včetně jeho inovací v technologiích řízeného prostředí prostřednictvím Grow Automations, položilo základy této spolupráce. Náhodné setkání s Araspem Khoskkhoo, Snoopovým partnerem a vedoucím operací v Death Row Records Cannabis, vedlo k partnerství, které vyvrcholilo vytvořením Do It Fluid.

Snoop se ptá: Proč nemůže konopí nahradit pivo?

Ponoříme-li se hlouběji do vyprávění Do It Fluid, Snoop Doggova osobní cesta a jeho zapojení do tvůrčího procesu jsou klíčové. Jako kulturní ikona a prominentní postava v konopné komunitě je jeho vliv hluboký. „Považuje se za zcela normální rozdělit si na konci dne šestibalení piva nebo láhev vína… Proč ne nápoj s konopím nebo konopím?“ Snoop klade řečnickou otázku, která zpochybňuje konvenční normy a hovoří o širším kulturním posunu. Jeho vize je jasná: začlenit konzumaci konopí do každodenního života způsoby, které jsou příjemné a společensky přijatelné.

Společná vize

Jake Hill

Partnerství mezi Snoop Dogg a Hill Beverage Co. podtrhuje sdílený étos a vizi budoucnosti konzumace konopí. Pro Snoopa je tato spolupráce o více než jen o podnikání; je to osobní mise spojená s jeho cestou v kultuře kouření a konopí. „Chtěl jsem vybudovat něco s odborníky na nápoje, jako jsou ti z HBC,“ vysvětluje a zdůrazňuje svou touhu prozkoumat inovativní způsoby konzumace.

Řada Do It Fluid představuje spojení chuti, zdraví a inovace. Každá příchuť byla vytvořena s pečlivou pozorností k detailu, což zajišťuje, že nabízejí jedinečný zážitek, který uspokojí i zdraví. Nápoje jsou k dispozici ve dvou verzích: varianta pouze s CBD a směs Delta-9 THC + CBD, která uspokojí širokou škálu preferencí a potřeb.

Jake Hill se zamýšlí nad touto cestou a sdílí svou vizi budoucnosti společnosti. Hill Beverage Co. se nesnaží jen prorazit trh; jejím cílem je vytvořit trvalé dědictví. „Naším dlouhodobým cílem je přerůst v konglomerát značek nápojů,“ opakuje Hill. Ambicí je vytvořit značku, která bude rezonovat u širokého publika a nabídne sortiment nápojů, které osloví různé chutě, nálady a zájmy.

Do It Fluid je důkazem inovací, spolupráce a sdílené vize budoucnosti konzumace konopí. Je to produkt, který zpochybňuje normy, zve k požitku a připravuje cestu pro novou éru v konopném a konopném průmyslu. Se spojenými silami kulturního vlivu Snoop Dogga a podnikatelského ducha Jakea Hilla se zdá, že Do It Fluid má dobrou pozici k tomu, aby předefinoval krajinu nápojů s infuzí konopí.

Nápoje budou k dispozici velmi brzy, říká společnost. Mezitím mohou lidé sledovat @HillBeverageCo na sociálních sítích a získávat aktualizace o datu spuštění a místech.

Foto s laskavým svolením Hill Beverage Co.& Death Row Records Cannabis, upravil Javier Hasse

Dr. GrowMan
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Nejnovější z ekonomiky

Nejnovější galerie

Top Authors

Ze světa