Pod vedením ženského tria se Gotham stává prvním prémiovým obchodem s konopím a kulturními koncepty v New Yorku . V nedávné epizodě podcastu Cannabis Insider společnosti Benzinga sdílí Joanne Wilson (CEO), T Robinson (COO) a Geraldine Hessler (CCO) svou společnou vizi v čele společnosti, která redefinuje konopnou scénu v srdci New Yorku.
Jejich cesta začala uprostřed pandemické samoty, pozorováním měnícího se prostředí newyorské maloobchodní scény. „Gotham byl založen semenem nápadu…rozhodl se spárovat [konopí] a maloobchod, a pak jsme vyrazili na závody,“ řekl Wilson, když si vzpomněl na genezi Gothamu. Tato směs konopí s kulturou odlišuje Gotham a zve patrony do světa, kde jsou splněny a oslavovány jejich spotřebitelské a rekreační touhy.
Jedinečný zážitek z prodeje konopí
„Je to jediný maloobchodní koncept obchodu s konopím,“ dodal Hessler a zdůraznil jedinečný přístup Gothamu k zapojení publika a budování komunity tak rozmanité, jako je město samo. Robinson dodal: „Podnikání je pákou dopadu“, čímž zdůraznil jejich poslání spojit komunitu prostřednictvím mocného média konopí.
Jednou z nejzajímavějších iniciativ Gothamu je High Road Program , který Robinson popisuje jako nekonvenční způsob, jak aktivovat svou značku mimo tradiční maloobchodní prostory. Tento program si klade za cíl vzít Gotham kurátorskou sbírku konopného a nekonopného zboží na cesty a oslovit komunity po celém státě New York .
Samotné jméno Gotham má váhu, která hluboce rezonuje s Newyorčany. Wilson, který už více než 25 let píše blog s názvem Gotham Gal , to viděl jako pokračování značky, která je hluboce spojena s identitou města.
Závazek k diverzitě a sociální spravedlnosti
Gothamský obchod je důkazem jeho odhodlání podporovat nedostatečně zastoupené komunity , včetně žen, podnikatelů BIPOC a lidí z ekonomicky znevýhodněného prostředí. „Komunita začíná uvnitř čtyř zdí našeho domu,“ vysvětlil Wilson a zdůraznil, že je důležité vytvořit inkluzivní prostředí počínaje jejich vlastním týmem.
Partnerství s organizacemi jako STRIVE a Hospitality Pathways jsou výsledkem snah Gothamu prosazovat sociální a ekonomickou spravedlnost v konopném průmyslu.
Od pořádání akcí, které oslavují 50. výročí hip-hopu po kurátorské show, které představují rozmanitou škálu umění, Gotham získal své místo jako kulturní centrum, které se snaží vzdělávat, bavit a inspirovat. Jejich iniciativa Women’s Wednesday, zejména během měsíce historie žen , předvádí jejich podporu ženským značkám a zdůrazňuje důležitost zastoupení žen ve všech aspektech jejich podnikání .
Jak se Gotham dívá do budoucnosti, plány na expanzi a nové spolupráce jsou na obzoru. „Letos možná tři obchody,“ dobíral si Hessler a naznačil ambiciózní růstovou strategii, která slibuje přinést Gothamu jedinečnou směs konopí a kultury ještě většímu počtu Newyorčanů.
Pro lidi , kteří mají zájem zažít Gotham na vlastní kůži, zve Wilson všechny k návštěvě jejich obchodu na 3 E 3rd St. A pro ty, kteří se chtějí dozvědět více o obchodním modelu Gothamu, můžete sledovat celou epizodu na kanálu YouTube společnosti Benzinga :
Leave a Comment
Your email address will not be published. Required fields are marked with *