Společnost Zuanic & Associates zahájila pokrytí na Village Farms International
<font style=“vertical-align: inherit;“><font style=“vertical-align: inherit;“>VFF</font></font>, přiřazení hodnocení „Overweight“. Jaké jsou klíčové faktory, které přispívají k býčímu postoji na Village Farms International ?
Pozice na trhu a finanční stabilita
Senior analytik Pablo Zuanic poznamenává, že Village Farms je na trhu kanadských licencovaných producentů (LP) špičkou , oceněná zejména 0,6násobkem prodeje.
Silný podíl společnosti na trhu a přítomnost značky jsou podpořeny ziskovými operacemi a pozitivním cash flow.
Strategický růst a mezinárodní expanze
Zuanic vyzdvihuje metodickou a konzervativní růstovou strategii Village Farms a staví ji do kontrastu s rychlou a často neudržitelnou expanzí ostatních hráčů v oboru.
Přístup společnosti byl charakterizován postupnými kroky, jako je přechod od B2B (white label) ke vstupu na značkový trh s omezeným, ale zaměřeným sortimentem .
Mezinárodně Village Farms dělá významné pokroky tím, že expanduje na trhy, jako je Austrálie, Izrael a Německo, a zároveň vlastní většinový podíl ve společnosti Leli Holland, klíčovém držiteli licence na nizozemském legálním rekreačním trhu, což naznačuje potenciál pro podstatný růst v Evropě.
Konkurenční nákladová výhoda
Klíčovým faktorem úspěchu Village Farms je její nákladová výhoda v produkci konopí, dosahující přibližně 35% hrubé marže. Tato efektivita je připisována třem desetiletím zkušeností společnosti v zemědělství s kontrolovaným prostředím, zpočátku s produkty jako rajčata, nyní vhodně aplikovanými na konopí.
„Village Farms International (Village Farms), velkovýrobce s nízkými náklady se sídlem v Britské Kolumbii (společnost přesunula skleníky na rajčata na konopí) je [třetím] největším producentem; květina tvoří 80 % tržeb společnosti,“ stojí ve zprávě.
Leave a Comment
Your email address will not be published. Required fields are marked with *