V nejnovější epizodě Cannabis Insider Sarah Saffari, zakladatelka Influencer Nexus , vůbec první influencer marketingové agentury založené influencery, pojednává o složitosti influencer marketingu v rámci konopného průmyslu .
Statistiky Safari odhalují výzvy a možnosti pro společnosti zabývající se konopím, které chtějí využít sílu influencerů v digitálním světě, který se řídí přísnými předpisy.
Safari se ponořila do převládajícího problému podvodů s influencery, což je značná překážka v digitálním marketingu. „Zasnoubení a následovnické podvody jsou v tomto prostoru nekontrolovatelné; můžete to poznat podle počtu sledujících versus zapojení.
Když u příspěvku získáte někoho s více než deseti tisíci sledujícími, ale 20 lajky, je to podezřelé,“ vysvětlila. „Jde o to najít ty influencery, jejichž zapojení a sledování jsou skutečné, kteří skutečně rezonují s étosem značky.“
Tento podvod pochází z následovníků a zapojení generovaných roboty. Představuje riziko pro značky konopí, které hledají autentické zastoupení na trhu influencerů.
Safari říká, že InfluencerNexus to hledá a snaží se mít důvěryhodnější databázi influencerů, se kterými lze pracovat.
Vyvíjející se zásady sociálních médií
Safari se také dotkla ohnivé povahy nařízení sociálních médií, zejména pokud jde o obsah konopí.
„Jak platformy postupně mění své zásady, existuje pro značky konopí nový terén, který mohou v influencer marketingu prozkoumat,“ poznamenala, čímž naznačila posun k otevřenějším prostředím sociálních médií, která by mohla prospět marketingovým strategiím konopí.
V současné době říká, že není neobvyklé, že platformy sociálních médií označují, odebírají a někdy dokonce zakazují tvůrce za zveřejňování obsahu konopí.
To způsobilo, že influenceři se vyhýbali práci s maloobchodními značkami konopí.
Budoucnost konopného influencer marketingu
Pokud jde o budoucnost, Safari vidí vyvíjející se prostředí pro influencer marketing v konopí.
„Potenciální posun v politice sociálních médií by mohl otevřít nové cesty pro značky konopí a pozitivní posun k propagaci těchto produktů,“ uvedla. Tato změna by mohla ovlivnit to, jak konopné společnosti komunikují se svým publikem prostřednictvím digitálních platforem.
Připojte se k Abbey Higginbothamovi a Pato Liddle na Cannabis Insider v úterý a ve čtvrtek ve 13:00 ET a získejte působivější diskuse a pohledy do vyvíjejícího se světa konopí. Nenechte si ujít cestu, protože odhalujeme nejnovější trendy, inovace a vlivné hlasy, které utvářejí budoucnost tohoto odvětví.
Leave a Comment
Your email address will not be published. Required fields are marked with *