Wana Brands, lídr na severoamerickém trhu s konopnými poživatinami, se má stát první americkou značkou, která představí poživatiny s konopím v Evropě, počínaje Švýcarskem – to je podle informací získaných výhradně před oficiálním oznámením. Tento krok je usnadněn díky partnerství se švýcarskou společností Alpen Group, která představuje klíčový okamžik pro konopný průmysl v celosvětovém měřítku.
Švýcarsko, známé svými přísnými standardy kvality ve výrobě, je nyní v pozici, aby přidalo poživatiny z konopí, konkrétně gumy, na svůj seznam vysoce kvalitních produktů, přičemž uvedení na trh se očekává v roce 2025.
Vstup Wana Brands na švýcarský trh se shoduje se švýcarským zdravotnickým úřadem, který schvaluje pilotní testy pro výdej konopí pro neléčivé účely. Jedná se o významný krok k legalizaci a regulaci rekreačního konopí v Evropě, čímž se Švýcarsko staví na přední místo v této oblasti.
Nancy Whiteman, spoluzakladatelka a generální ředitelka Wana Brands, zdůraznila strategický krok jako pokračování poslání společnosti stát se průkopníkem rozvíjejících se trhů. Spolupráce s Alpen Group je v souladu se závazkem obou společností ke kvalitě a inovacím.
„Od založení společnosti Wana Brands na začínajícím trhu v Coloradu v roce 2010 je naším posláním být průkopníkem naší přítomnosti na rozvíjejících se trzích. Tato vize nás nyní zavedla přes Atlantik do Švýcarska, což znamená 14 let expanzivního růstu,“ řekl Whiteman. „Globální ohlas Švýcarska za přesnost a dokonalost rezonuje se základními hodnotami společnosti Wana. Prostřednictvím naší aliance s Alpen využíváme prvotřídní výrobní standardy.“
Todd Boren, spoluzakladatel a generální ředitel společnosti Alpen Group, vyjádřil nadšení ze společného úsilí a vyzdvihl spojené silné stránky, odbornost a vizi obou subjektů, které vedou k celosvětovému úspěchu na trhu s konopím.
„Z obchodního hlediska nám jedinečné příležitosti, které se nabízejí ve vlastnictví jedinečného arzenálu proprietárních formulací, poskytují významnou výhodu, zejména na rozvíjejících se trzích. Těšíme se na úzkou spolupráci na legálních rekreačních pilotních programech probíhajících ve Švýcarsku,“ dodal Boren.
Pochopení švýcarského trhu s konopím
Švýcarský závazek k vysokým výrobním standardům znamená, že produkty Wana budou vyráběny v zařízení, které je v souladu s pokyny GACP a EU-GMP. Cílem tohoto podniku není pouze splnit kvalitativní očekávání zákazníků společnosti Wana, ale také využívá inovativní lékařské přípravky a dávkové formáty dostupné prostřednictvím Alpen.
Expanze na švýcarský trh je významným pokrokem na pozadí vyvíjející se legislativy týkající se konopí v Evropě. V posledních letech země jako Malta, Lucembursko, Česká republika a Německo učinily kroky k legalizaci a regulaci konopí pro dospělé. Švýcarské pilotní programy představují postupný posun kontinentu k více regulovanému a legalizovanému trhu s konopím.
Prohibition Partners zdůrazňuje impuls k legalizaci v Evropě a naznačuje, že tyto iniciativy jsou předchůdci širšího přijetí a legalizace na celém kontinentu. Regulační pokrok ve Švýcarsku spolu s jeho inovativním přístupem k politice týkající se konopí slouží jako model pro ostatní evropské národy, které zvažují legalizaci a regulaci konopí pro dospělé.
Podle Statista je trh s konopím ve Švýcarsku na silné trajektorii růstu s předpovědí, že tržby v roce 2024 dosáhnou 543,3 milionu USD. Očekává se, že tento vzestupný trend bude pokračovat a bude se od roku 2024 do roku 2028 rozšiřovat s roční mírou růstu (CAGR) 13,61 %. , která na konci období vyvrcholila tržním objemem 905,20 milionů USD. Když se podíváme na globální situaci, Spojené státy jsou připraveny vést v generování příjmů s projekcemi odhadujícími 39,8 miliardy USD v roce 2024. Ve Švýcarsku se očekává, že příjmy z konopí na hlavu v roce 2024 dosáhnou 61,38 USD, což odráží liberální politiku země týkající se konopí a rostoucí popularita produktů CBD mezi spotřebiteli, kteří dbají na své zdraví.
Proč Wana
Ve funkci Forbes z roku 2023 Will Yakowicz osvětlil trajektorii Nancy Whitemanové v konopném průmyslu, od založení Wana Brands až po postavení světového lídra v konopných poživatinách vedle dalších velkých značek, jako je Wyld, jedna z nejprodávanějších značek na světě. USA a Kiva, výrobce některých z nejchutnějších poživatin.
Článek podrobně popsal strategické kroky, které katapultovaly Nancy Whiteman a Wana Brands do popředí průmyslu konopných potravin. Whitemanova cesta, poznamenaná inovacemi a neomylným zaměřením na kvalitu, vedla k vytvoření rozmanité produktové řady, která rezonovala u spotřebitelů v celé Severní Americe. Její úspěch vyvrcholil lukrativní dohodou s Canopy Growth Corporation, která ocenila Wana Brands na 350 milionů dolarů.VÍCE Z FORBES
Whitemanova strategická vize se nyní rozšiřuje na Evropu a uznává potenciál pro poživatiny na trzích, jako je Německo, což naznačuje širší ambice proniknout do vznikajícího evropského trhu s konopím.
Spolupráce mezi Wana Brands a Alpen Group představuje zlomový okamžik pro konopný průmysl a signalizuje potenciál amerických značek konopí expandovat globálně, zejména na trhy, které postupně přijímají legalizaci a regulaci konopí. Vzhledem k tomu, že Evropa pokračuje v procházení složitostí konopné politiky, vstup zavedených značek, jako je Wana, by mohl urychlit posun regionu k regulovanému trhu s konopím a nabídnout nové příležitosti pro růst, inovace a spolupráci v rámci odvětví.
Leave a Comment
Your email address will not be published. Required fields are marked with *