Zahradnictví je v USA velkým koníčkem a zemědělství je masivní průmysl. Cargill, ADM a CHS jsou monstra v agrobyznysu produkující miliardy dolarů příjmů a využívající 100 tisíc akrů. Iowa, Minnesota, Nebraska a Kalifornie mají velké plochy půdy věnované venkovnímu zemědělství. Pšenice, bavlna, arašídy, sójové boby a tabák stále pohánějí část jihovýchodní ekonomiky. Jak přichází státní a federální legalizace konopného průmyslu, venkovní pěstování přebírá investice z indoor pěstování.
Nedávný článek na Cannabis.net sdílel, že někdo byl schopen koupit marihuanu v Brazílii za maloobchodní prodej 0,30 $ za unci. V USA jsou základní náklady na pěstování unce plevele 29,50 USD. To je před tím, než se prodá výrobci, který poté vyrobí produkt a prodá jej maloobchodu, který jej poté prodá zákazníkovi. Pokud se tento trend udrží, outdoorové pěstování předčí indoor konopný průmysl.
Někteří lídři v oboru vychvalují výhody pěstování v indoor. Celá pěstební strana Tilray je celá indoor. Zájem je tedy obrovský. Hershey je ale největší čokoládovna a Bud Light je stále pivní číslo jedna. Walmart, Amazon, Costco a Target a největší maloobchodníci. Spotřebitelé znovu a znovu dokazují, že chtějí dobrou chuť za dobrou cenu.
Proč je tedy indoor více na ústupu? Oba sdílejí stejné náklady na práci, rostliny, vodu, pojištění atd. Rozdílem v ceně je pozemek. Při venkovním pěstování platí, že čím větší pozemek, tím větší úroda. Při indoor pěstování platí, že čím větší je pozemek, tím větší jsou náklady na budovu a s ní spojené ostatní náklady. Obvykle jde o obrovské počáteční investice. K tomu přidejte náklady na pěstování indoor, údržbu budovy, kolísající ceny energií a omezenou velikost vaší plodiny.
Když se podíváte na venkovní zemědělství v USA a Kanadě, jedná se o průmysl v hodnotě 1 296 bilionů dolarů. A to je silný důvod pro venkovní pěstování.
Zdroj: thefreshtoast.com
Leave a Comment
Your email address will not be published. Required fields are marked with *