V rámci podpory veřejného vzdělávání o směřování státu k legalizaci a informovanosti obyvatelstva americký Státní úřad pro správu konopí (OCM) v New Yorku žádá sociální médium TikTok, aby ukončil zákaz reklamy, která obsahuje slovo „konopí“.
Státní úřad pro správu konopí (OCM) v pondělí zaslal vedoucím pracovníkům TikTok dopis, v němž společnost vyzval, aby revidovala svou reklamní politiku pro vládní subjekty, aby mohly volně hovořit o marihuaně v kontextu veřejného zdraví a bezpečnosti.
Výkonný ředitel OCM Chris Alexander uvedl, že úřad spustil kampaň „Konverzace o konopí“, aby informoval obyvatele New Yorku o tom, „kdo si může konopí koupit, kde můžete konopí legálně užívat a jak lze konopí bezpečně užívat, včetně ochrany mládeže“.
„Vysíláme reklamy z této kampaně v televizi, na billboardech po celém New Yorku a na různých platformách sociálních médií,“ napsal. Když se však OCM pokusila rozšířit tuto kampaň na TikTok, byli státní úředníci „informováni, že TikTok nepříjímá reklamy na konopí jakéhokoli druhu, včetně těch z vládních účtů podporujících zdraví a vzdělávání“.
Stejný problém existuje na Instagramu vlastněném Facebookem, kde lidé neustále tvrdili, že jejich účty byly aplikací smazány kvůli obsahu souvisejícímu s marihuanou, i když nepropagovali prodej nebo nepropagovali užívání konopí.
Naproti tomu služba streamování videoher Twitch, kterou vlastní Amazon, revidovala svá pravidla pro marihuanu a letos vytvořila výjimku, která uživatelům umožňuje uchovávat příspěvky, které obsahují odkazy na konopí.
Leave a Comment
Your email address will not be published. Required fields are marked with *