Americký státní úřad pro správu konopí (OCM) žádá TikTok, aby zrušil zákaz pro reklamy obsahující slovo „konopí“

Americký státní úřad pro správu konopí (OCM) žádá TikTok, aby zrušil zákaz pro reklamy obsahující slovo „konopí“

V rámci podpory veřejného vzdělávání o směřování státu k legalizaci a informovanosti obyvatelstva americký Státní úřad pro správu konopí (OCM) v New Yorku žádá sociální médium TikTok, aby ukončil zákaz reklamy, která obsahuje slovo „konopí“.

Státní úřad pro správu konopí (OCM) v pondělí zaslal vedoucím pracovníkům TikTok dopis, v němž společnost vyzval, aby revidovala svou reklamní politiku pro vládní subjekty, aby mohly volně hovořit o marihuaně v kontextu veřejného zdraví a bezpečnosti.

Výkonný ředitel OCM Chris Alexander uvedl, že úřad spustil kampaň „Konverzace o konopí“, aby informoval obyvatele New Yorku o tom, „kdo si může konopí koupit, kde můžete konopí legálně užívat a jak lze konopí bezpečně užívat, včetně ochrany mládeže“.

„Vysíláme reklamy z této kampaně v televizi, na billboardech po celém New Yorku a na různých platformách sociálních médií,“ napsal. Když se však OCM pokusila rozšířit tuto kampaň na TikTok, byli státní úředníci „informováni, že TikTok nepříjímá reklamy na konopí jakéhokoli druhu, včetně těch z vládních účtů podporujících zdraví a vzdělávání“.

Stejný problém existuje na Instagramu vlastněném Facebookem, kde lidé neustále tvrdili, že jejich účty byly aplikací smazány kvůli obsahu souvisejícímu s marihuanou, i když nepropagovali prodej nebo nepropagovali užívání konopí.

Naproti tomu služba streamování videoher Twitch, kterou vlastní Amazon, revidovala svá pravidla pro marihuanu a letos vytvořila výjimku, která uživatelům umožňuje uchovávat příspěvky, které obsahují odkazy na konopí.

Dr. GrowMan
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Nejnovější z ekonomiky

Nejnovější galerie

Top Authors

Ze světa