Benzigna.com: Snoop Dogg, Willie Nelson a Martha Stewart se spojili v nové reklamě na zapalovače BIC

Benzigna.com: Snoop Dogg, Willie Nelson a Martha Stewart se spojili v nové reklamě na zapalovače BIC

BIC znovu zamává na trhu znovuzavedením své kampaně EZ Reach Lighters „Most Borrowed“, tentokrát se slavným triem: Willie Nelson , Snoop Dogg a Martha Stewart . Kampaň, známá svým poutavým a vtipným pojetím, vyvolala od svého vzniku pozoruhodný sentiment spotřebitelů a pozoruhodný meziroční nárůst tržeb.

Kreativní reklamní spoty s různou délkou trvání předvádějí trojici v odlehčených scénářích zdůrazňujících užitečnost zapalovačů BIC EZ Reach. Pozoruhodná reklama představuje Willieho Nelsona , který vtipně odkazuje na zapalovač jako na perfektní pro zapalování „mis…plovoucích svíček“. V jiném Snoop Dogg žertuje o tom, že Nelson je těžko dosažitelný poté, co si „vypůjčil“ svůj zapalovač. Nejnovější přírůstek kampaně, Willie Nelson, se hladce prolíná se Snoop Doggem a Marthou Stewart a nabízí novou dynamiku probíhající sérii.

Tyto reklamy před Super Bowlem se budou zobrazovat před, během a po velkém zápase na AdBlitz, což je vlastní cíl YouTube pro sledování reklam Super Bowl. Od 16. ledna budou také aktivní na kanálech YouTube Sports a YouTube NFL a znamenají strategický krok společnosti BIC, jak využít vysoké sledovanosti během tohoto špičkového období.

Katty Pien, viceprezidentka marketingu BIC, řekla Benzinga Cannabis : „Toto nové reklamní místo je druhým rokem, kdy jsme se spojili s Williem, Snoopem a Marthou pro kampaň BIC EZ Reach Lighters ‚Most Borrowed‘. Chemie slavného tria je nepopiratelná a drzé žertování u našeho publika stále rezonuje. Reklama navíc vypovídá o skutečném spotřebitelském postřehu, který všichni dobře známe: že zapalovače jsou jedním z nejvíce „půjčovaných“ předmětů. Nejen, že spotřebitelský sentiment byl v drtivé většině pozitivní, zapalovače BIC EZ Reach zaznamenaly v loňském roce výrazný nárůst prodejů.“

Úspěch kampaně je kvantifikovatelný. Talkwalker, nástroj pro analýzu sociálních médií, ohlásil 86% pozitivní sentiment spotřebitelů za posledních 30 dní končících 5. prosincem. Údaje společnosti Circana navíc ukazují 6,5% nárůst prodeje v roce 2023 ve srovnání s předchozím rokem, což je nárůst přisuzovaný spuštění nová kampaň se Snoop Doggem, Marthou Stewart a Williem Nelsonem v lednu 2023.

BIC EZ Reach Lighter ve svém čtvrtém roce kampaně nadále těží z partnerství s Doner CX (kreativní agentura), Merkley+Partners (mediální agentura) a Gamma Communications (talentová agentura). Dlouhá životnost a vývoj kampaně znamenají závazek BIC udržovat relevanci a rezonanci s publikem.

Spolupráce těchto ikonických osobností podtrhuje mezigenerační přitažlivost kampaně a horlivé porozumění chování a preferencí spotřebitelů ze strany BIC. S tímto novým kolem reklam se BIC snaží udržet a zesílit dopad kampaně a dále upevnit pozici EZ Reach Lighter na trhu.


Dr. GrowMan
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Nejnovější z ekonomiky

Nejnovější galerie

Top Authors

Ze světa